Гарантія
Новина опублікована: 13.05.2020
Щоб досягти максимальної ефективності і безпеки при використанні систем автономного опалення, необхідно щорічно проводити технічне обслуговування котлів та інших опалювальних елементів. Даний сервіс зменшує ризик виходу котла з ладу, а крім того, знижує витрату споживаного палива і підвищує показник ККД.
Гарантійні котли необхідно обслуговувати непізніше 12 місяців з дня введення котла в експлуатацію. Тільки в цьому випадку зберігається та продовжується гарантія на обслуговування.
В залежності від виробника котла гарантійний термін обслуговування може становити від 2 до 5 років. Ще раз хочемо нагадати, що гарантія зберігається тільки при проходженні щорічного ТЕ.
Технічне обслуговування не гарантійних котлів зазвичай проводиться після закінчення опалювального сезону або перед його початком і включає в себе чистку всіх елементів котла і регулювання автоматики. Не варто недооцінювати важливість цього сервісу. Крім того, своєчасність даного сервісу покликана оптимізувати витрату палива, істотно продовжити термін служби системи, а що найголовніше – уникнути аварійних ситуацій і поломок, які вимагають негайного ремонту. При цьому також необхідно враховувати такі фактори, як інтенсивність експлуатації котельного обладнання, технічні параметри системи, тип котла, умови і термін експлуатації. З плином часу навіть самі якісні та надійні системи опалення вимагають більш частого проведення сервісних робіт.
Не викликає сумнівів той факт, що технічне обслуговування котлів повинно проводитися тільки кваліфікованими фахівцями сервісних центрів. Оптимально, коли весь комплекс робіт, починаючи від монтажу і закінчуючи обслуговуванням, а при необхідності, ремонтом, проводиться однією компанією. Це гарантує відповідальний підхід до справи і якість виконаних робіт.
Від справної роботи котла залежить затишок у Вашому домі і Ваш особистий комфорт, тому не забувайте про нього піклуватися.
Гарантійні котли необхідно обслуговувати непізніше 12 місяців з дня введення котла в експлуатацію. Тільки в цьому випадку зберігається та продовжується гарантія на обслуговування.
В залежності від виробника котла гарантійний термін обслуговування може становити від 2 до 5 років. Ще раз хочемо нагадати, що гарантія зберігається тільки при проходженні щорічного ТЕ.
Технічне обслуговування не гарантійних котлів зазвичай проводиться після закінчення опалювального сезону або перед його початком і включає в себе чистку всіх елементів котла і регулювання автоматики. Не варто недооцінювати важливість цього сервісу. Крім того, своєчасність даного сервісу покликана оптимізувати витрату палива, істотно продовжити термін служби системи, а що найголовніше – уникнути аварійних ситуацій і поломок, які вимагають негайного ремонту. При цьому також необхідно враховувати такі фактори, як інтенсивність експлуатації котельного обладнання, технічні параметри системи, тип котла, умови і термін експлуатації. З плином часу навіть самі якісні та надійні системи опалення вимагають більш частого проведення сервісних робіт.
Не викликає сумнівів той факт, що технічне обслуговування котлів повинно проводитися тільки кваліфікованими фахівцями сервісних центрів. Оптимально, коли весь комплекс робіт, починаючи від монтажу і закінчуючи обслуговуванням, а при необхідності, ремонтом, проводиться однією компанією. Це гарантує відповідальний підхід до справи і якість виконаних робіт.
Від справної роботи котла залежить затишок у Вашому домі і Ваш особистий комфорт, тому не забувайте про нього піклуватися.
Читайте інші наші новини
Професійна безкоштовна консультація.
Нашим фахівцям можна довіряти!
Як ми працюємо:
-
По телефону проведемо консультацію і визначимо час виїзду
-
Виїзд майстра з усім необхідним комплектом запчастин
-
Робимо якісний ремонт і монтаж обладнання
-
Введення в експлуатацію і надання гарантії на обладнання та монтаж